Si voleu saber l’opinió de l’alumnat en la tasca de construir una escola que vol saber-se intercultural, no us perdeu la quarta sessió del cicle.
Reprenem l’activitat que estava programada per al passat mes de desembre i que es va re programar per aquest febrer.
L’Espai Avinyó va iniciar el novembre del 2018 el cicle d’activitats ‘L’educació intercultural en diàleg’ amb l’objectiu de generar reflexió teòrica i crítica entorn el sistema educatiu. Aquestes taules han comptat amb el punt de vista de joves professionals, famílies i professorat; però, com creuen els i les estudiants que s’està abordant l’educació intercultural a les aules? Com avaluen el professorat i els centres educatius en la tasca de construir una escola plural i equitativa?
Us convidem a aquest diàleg, que posarà sobre la taula el punt de vista dels principals implicats: els i les alumnes dels centres d’educació de Barcelona.
Amb la participació de:
- Sami, estudiant de 4t d’ESO.
- Nayeli, estudiant de 3r d’ESO.
- Sheeda, estudiant de CFGM d’infermeria.
- Ahmed Nasser, estudiant universitari de bioinformàtica.
- Manu, estudiant de primer any de CFGS.
- amb la conducció de Toni Gassó, de Connectats